vineri, 6 noiembrie 2009

autoportret

17 comentarii:

  1. foarte frumoasa...si fata si fotografia :) imi place in mod special stralucirea din ochi

    RăspundețiȘtergere
  2. fotografia este reusita, dar, tu esti un model foarte bun, spun asta pentru ca in fotografiile mele si cele ale colegilor nostri in care tu esti subiectul, esti mult mai expresiva. ... probabil ca nu ai fost foarte natuala, poate putin strsata de tema si ai zambit "ca la fotograf"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa fotografie, foarte frumoasa. Raluca Ioana Agasanu, grupa 101 http://ralucaagasanu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reusit autoportretul...imi place mult incadrarea..imi place si lumina, foarte bine plasata..despre model, de mare valoare..pe bune acum, te avantajeaza foarte mult unghiul acesta..ca si puncre slabe, mi se pare ca nu-i focalizata...sau, mai exact, nu-i focalizata pe ochi..oricum, stiu cat de greu este sa-ti faci un autoportret, deci....nu o lua ca pe o remarca negativa! felicitari mariana, tine-o tot asa..Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  5. De exceptie, simplu si cu o privire vie!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult autoportretul, lumina e foarte buna si privirea expresiva.ce as avea de comentat este focalizarea si incadrarea..parca as fi taiat mai putin din cap, pana la spranceana.felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte bun... foarte foarte bun... ce sa zic.
    bravo

    RăspundețiȘtergere
  8. va multumesc pt aprecieri. intr'adevar focalizarea nu e chiar pe ochi si as fi lasat spranceana la locul ei:) oricum mi'a placut ce'a iesit, iar ce n'a iesit ma ambitioneaza sa mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa fotografie se pare ca ai facut treaba buna... imi place.... De reprosat ... doar Clarul din ochii, dar totusi se imbina cu celelate elemente si formeaza un tot minunat.
    Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  10. unu autoportret extraordinar
    privirea si apicala sunt bestiale in aceasta fotografie

    RăspundețiȘtergere
  11. Este un autoportret foarte reusit. Imagine vie, care exprima prospetime, contrast f bun alb-negru. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos, ai pus in valoarare delicatetea si finetea subiectului (adika a ta!)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca si expresie autoportretul este foarte reusit. Ca si claritate, cand il fac mare, observ ca imaginea este miscata. Ca si expunere parul este totusi cam subexpus si nu prea prezinta detalii in negru. Privit in ansamblu arata bine dar mai putea fi postprocesat.

    RăspundețiȘtergere
  14. ..bravo Manna ..!..imi place efortul pe care il faci si il apreciez..!
    . munceste mai mult si rezultatele vor apare fara intirziere ..!

    RăspundețiȘtergere